Thursday, June 16, 2011

Target SPM dan keputusan Mid year exam.....

TARGET SPM


Bahasa Malaysia A+ = kalau boleh....kalau tidak sekurang2nya A
Bahasa Inggeris A   = sebab tak yakin sangat....Sorry teacher Hakimah...
Mathematics A+ =Boleh kut sebab cikgu kate keputusan ade improvement
Science A = harap boleh sebab markah aku selalu kurang 65 markah....
Sejarah A- = sebab aku kurang bab2 menghafal fakta tpi kalo bole nak gak dapat A+
Pendidikan Islam A- = aku ni kurang pandai sikit bab2 agama tapi insyallah aku cube gak dapat A+
Prinsip Akaun A+ = sebab aku punye markah ok sekarang nie..harap2 aku boleh tingkatkan lagi prestasi...
Additional Mathematics C+ = aku paling takut kertas ni....sebab aku cuma sekali je lulus kertas ni...
Additional Science B+ = aku tak berape science tapi aku cuba nak lepasi target

Keputusan Mid year exam...


Bahasa Malaysia B+
Bahasa Inggeris B
Mathematics A-
Science B+
Sejarah B
Pendidikan Islam C+
Prinsip Akaun A-
Additional Mathematics G
Additional Science C
Pendidikan Jasmani dan Kesihatan A
Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan A-

Tempat dalam kelas 10 beza satu markah daripada Farah Nurshahirah...

No comments:

Post a Comment