Saturday, March 5, 2011

Sikap..

Setiap hari aku lihat macam-macam sikap manusia dekat bumi ini..ade sikap yang kita suka ade sikap yang kita menyampah ade pula sikap yang kita benci tapi semua itu tetap juga berlaku dekat bumi ini...tapi aku tak faham satu sikap ini...sikap orang yang suka ejek orang lain...tidak kira lah ke mana aku pergi mesti ade je sikap suka ejek orang ini....ade tu pula diri orang itu sendiri tidak lah sebagus mane tapi bila time nak ejek orang itu bukan main lagi dia suka...tapi bila dah terkena balik tahu pula dia naik angin...itu larh yang aku pelik sangat ini....hurm ape larh yang nak jadi dekat dunia sekarang ini....kalau kamu semua jumpa orang macam ini kamu semua just buat bodoh jer tak payah lah kamu semua layan mereka itu....mereka semua itu jenis orang yang tidak sedar diri mereka itu sape...kalau ade orang yang rase dia tu suka ejek orang cepat-cepat lah kamu semua bertaubat...jangan sampai ape yang kamu semua ejek kan tu jadi balik pada diri kamu...

No comments:

Post a Comment