Friday, February 25, 2011

Masalah yang melampau....

Banyak masalah yang terjadi dalam rumah aku dan ada masalah aku juga berpunca dari sekolah.... aku penat sebenarnya dengan hidup ni...masalah pertama aku aku ada seorang kawan ntah larh nak cakap dia kawan tapi dia dah macam kawan aku pun....dia tidak pernah tegur aku kat sekolah mahupun kalau tersempak kat mane-mane....kedua masalah tentang keluarga aku ntah aku tak tahu nak wat ape lagi asyik-asyik semua benda aku yang kene buat aku gak yang nak kene uruskan rumah aku .....tak tahu larh ape nak buat semua nyerk asyik tak kena jer ape yang aku buat.....


No comments:

Post a Comment